Normális, teljesen normális. Mégis, mi mást csináljanak unalmas óráikban? Végül is nem rossz, abból a szempontból sem, hogy oldja kicsit a kutatók merevségéről kialakult általános képet.
Akkor öveket becsatolni, yoo? Elsőnek a Neurofocus rap:
Kis pihenő, nyugtatók és jeges fürdő vétele után egy fajsúlyosabb darab, jöjjön egy rap a Synovate kutatóitól (kezdem érteni, miért kellett eladni a céget:-))) Persze ez csak vicc, valójában le a kalappal azelőtt, hogy egy ekkora cég globális CEO-ja – aki mellesleg úgy néz ki, mint egy George Clooney-ba oltott Tommy Lee Jones, külseje alapján simán lehetne filmsztár is – kiáll öltönyben rappelni, és atyaég, milyen jól csapatja! Neki és a cégének tényleg elhiszem a szlogenjüket (Research Reinvented), persze miután eladták nemrég a céget, így már csak múlt idő mindez. Szimpatikus faszi, szimpatikus cég. Hitelesség, sárm és őrült profizmus. Mindez lazán előadva, semmi görcs. Hol tanítják ezt? (Ha nincs időd, a 3 videóból ezt nézd meg feltétlenül. Ne tekerj bele, érdemes végig megnézni!)
És végül a TNS TRU videója, ‘We Are Youth’.
Magyarországon ki lesz a faszagyerek? Ki rappeli el valamelyik konferencia előtt, hogy aszongya:
Keverem a kártyát és osztom a lapot,
annyit mondhatok, hogy piackutató vagyok.
Figyelem az embereket, azt vedd észre ember,
mutatják az életüket, nekem most már ez kell!
Mert vigyázba engem már senki nem állít,
a hazai kutatás, csak ez ami számít.
Fogjátok fel, a kutatás nem barkochba,
jogomban áll figyelni, kezeket magnóra!
Lakásba akármelyik kutató bezárható,
de a végén így túl sok jó azért nem várható.
Sok kutató vallja, hogy az utcából él,
ez mit jelent, hogy utcaseprő? Baszki, ez mit beszél?
Keverem a kártyát és osztom a lapot,
annyit mondhatok, egy kibaszott piackutató vagyok...