A kkv-k számára is hozzáférhető, hiánypótló piackutatási megoldással lépett piacra a Forecast Marketingkutató. Az omnibusz alapú szolgáltatás elsősorban kis- és közepes vállalkozások számára készült, de nagyobb vállalatok is igénybe vehetik kisebb, költségérzékeny kutatásaik lebonyolítására.
Az újonnan bevezetett szolgáltatás célja segíteni és hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét, illetve a kkv-k számára is elérhető közelségbe hozni a piackutatást. A magyar piacon jelenleg megtalálható klasszikus piackutatási megoldások leginkább nagyvállalatok számára készültek, a kkv cégek számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni a nemrég bevezetett szolgáltatás.
A piackutatási megoldás az olyan igényeket elégíti ki, ahol a megbízók csak néhány kérdést szeretnének feltenni, viszont a legfontosabb szempont a gyorsaság és az ár. Ezt az elvárást a hagyományos, egyedi kutatások, módszerek nem képesek kiszolgálni, a Forecast kutatási igazgatója, Vizi Ferenc szerint ez módszer viszont igen.
Az omnibusz alapú kutatás 500 fős, országos, reprezentatív mintán történik, 2-3 héten belül végleges eredményeket biztosít, árazása pedig úgy lett kialakítva, hogy bármilyen kisvállalkozás számára elérhető legyen. A kutatás ugyanakkor teljes mértékben egyedi igényekre alakítható, a megbízó elvárásaihoz és lehetőségeihez igazodva. A kutatással a cégek nemcsak márkaismeretet vagy fogyasztási, használati szokásokat mérhetnek, de sajtóközleményhez, kommunikációs célra is használhatják az eredményeket.
„A fejlesztés során az volt a legfontosabb szempont, hogy a piackutató cégek által a mai napig elhanyagolt kkv-szektor cégeinek is lehetőséget adjunk a piackutatásra, egy egyszerű, de professzionális minőségű kutatási termék használatával” - mondta Vizi Ferenc.
A szolgáltatás árlistája nyilvános, megtekinthető a www.omnibuszkutatas.hu weboldalon.
(Sajtóközlemény)